Τα γενέθλιά μου!

Σήμερα,17 Ιουνίου ημέρα των γενεθλίων μου δε θέλω να κάνω μια δακρύβρεχτη ανάρτηση.Έχω πολύ όρεξη και μπορώ να πω πως είναι τα πρώτα γενέθλια που μου αρέσουν και θέλω να τα γιορτάσω!
Πόσο ευτυχισμένη νιώθω που πέρασαν 35 χρόνια και είμαι εδώ και σας γράφω!Πόσο τυχερή που η ζωή δε μου έδειξε ακόμα το σκληρό της πρόσωπο και ας έχω περάσει δυσκολίες και ας έχω νιώσει χάλια,όλα τα ξεπέρασα και τα έχω καταγράψει στο νου στην κατηγορία "εμπειρίες".
Δε βάζω στόχους,το μόνο που θέλω είναι να είμαι σε θέση να στέκομαι δίπλα στα παιδιά μου και να τα βλέπω να ανθίζουν. Τριανταπέντε χρόνια στιγμές έχουν γεμίσει το βιβλίο μου και όλες οι λευκές σελίδες που απομένουν ελπίζω να καταφέρω να τις γεμίσω με χαμόγελα και φως.
Γονείς,αδέρφια,φίλοι τα ναναρίνια και ένας υπέροχος σύζυγος είναι όλοι όσοι ομορφαίνουν τη ζωή μου,δίνουν χρώμα και ορισμένοι από αυτούς εξαντλούν την υπομονή μου,αρκετά συχνά,αλλά πραγματικά δεν πτοούμαι και αυτό μέσα στο παιχνίδι είναι!
Γιορτάστε όλοι τη ζωή,άλλωστε έχουμε μόνο μία δεν αξίζει να τη χαραμίζουμε σε στενάχωρες σκέψεις και κακία!Αγκαλίτσες και φιλάκια σε όλους,όπως λέει και η κόρη μου!


nanarinia

Θα με βρείτε κι εδώ:

6 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=xVzIGMqRznk

    Εγώ πάλι θα ταξιδέψω λίγο στο παρελθόν, δε θυμάμαι ακριβώς χρονιά. Θυμάμαι όμως την έκπληξη στο σπίτι μου με τη Βίκυ, τη Δώρα κάτι θεότρελες φωτογραφίες που έτσι κ τις σκαννάρω μας έχω κάψει όλες και ενα ζευγάρι κόκκινες (?) παντόφλες δώρο απο το μαγαζί στην Βασ. Όλγας... κάθε περιόδος της ζωής μας να είναι γεμάτη και πλήρης ποντίκι μας, τα καλύτερα έρχονται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα θυμάσαι πια!!! Να είμαστε καλά να ζήσουμε πολλά γενέθλια ακόμα. Αυτό με τις φωτογραφίες βγαλτο από το μυαλό σου!!! Δε μας συμφέρει!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Δέσποινα!!!Να συνεχίσεις να περνάσ όμορφες στιγμές με ανθρώπους που σε κάνουν χαρούμενη!!!Να χαίρεσια τα ναναρίνια σου...φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα!!Καλό καλοκαίρι σε όλους!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα! Όλες οι άδειες σελίδες να γεμίσουν με τα ομορφότερα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Αυτό το βιβλίο θέλω να το γεμίσω όλο!

      Διαγραφή